ඔබේ විමසීම් වලට හැකි උපරිමයෙන් පිළිතුරු ලබාදීමට DFCC බැංකුව සූදානමින් සිටී.
ඔබගේ විමසීම, පැමිණිල්ල හෝ ඉල්ලීම ලැබුණු බවට රාජකාරි දිනක් තුළ තහවුරු කරනු ලබන අතර, ඒ සම්බන්ධ මූලික කටයුතු රාජකාරි දින 3 ක් තුළ ඉටුකරනු ලැබේ. කෙසේ නමුත් ඇතැම් කරුණු සම්බන්ධයෙන් වැඩි කාලයක් ගතවිය හැකි බව කරුණාවෙන් සලකන්න.
සාධාරණ කාලසීමාවක් තුළ ඔබගේ විමසීමට තෘප්තිමත් පිළිතුරක් නොලැබුණේ නම්, කරුණාකර අමතන්න:
Vice President – Service Excellence & Transformation
DFCC Bank PLC,
අංක 73/5, ගාලු පාර, කොළඹ 03.
දුරකථන: +94112371371
Ext: 2574 / 2596
ඊමේල්: vindhya.wijegunawardane@dfccbank.com
කාර්යක්ෂම සේවාවක් ලැබීමට ගනුදෙනුකරුවන්ට ඇති අයිතියට DFCC Bank PLC ගරු කරයි. ගනුදෙනුකරුවන්ට කාර්යක්ෂම, සුහදශීලී සහ කඩිනම් සේවාවක් ලබාදීම සඳහා අපගේ කාර්ය මණ්ඩලය මනා පුහුණුවක් ලබා ඇත.
කෙසේ නමුත්, ඔබගේ පැමිණිල්ල සම්බන්ධයෙන් තවදුරටත් පියවර ගනු ලැබිය යුතු යැයි ඔබ සිතන්නේ නම්, පහත සඳහන් ජ්යෙෂ්ඨ නිලධාරීන් අතරින් කෙනෙකු හා සම්බන්ධ විය හැක.
ආසිරි ඉද්දමල්ගොඩ
ජ්යෙෂ්ඨ උප සභාපති – පාරිභෝගික බැංකුකරණ සහ කුඩා හා මධ්ය පරිමාණ ව්යාපාර ප්රධානී
DFCC Bank PLC,
අංක 73/5, ගාලු පාර, කොළඹ 03.
ඊමේල්: aasiri.Iddamalgoda@dfccbank.com
හෝ
තිමල් පෙරේරා
ප්රධාන විධායක නිලධාරී
DFCC Bank PLC,
අංක 73/5, ගාලු පාර, කොළඹ 03.
ඊමේල්: thimal.perera@dfccbank.com
මූල්ය ඔම්බුඩ්ස්මන් සම්බන්ධතා තොරතුරු
මූල්ය ඔම්බුඩ්ස්මන්
අංක 143 ඒ, වජිර පාර, කොළඹ 05.
දුරකථන: (011) 2 595624
ඊමේල්: fosril@sltnet.lk
වෙබ් අඩවිය: www.financialombudsman.lk